DIUMENGE EN FAMÍLIA A CASTELLVÍ DE LA MARCA!

En aquest petit poble de l’Alt Penedès i en el marc de la Setmana de la Salut, organitzada pel seu Ajuntament, hem fet un taller d’”EDUCACIÓ EMOCIONAL EN FAMÍLIA” d’una durada de dues hores.

En un espai ampli del Centre Cívic, deu famílies han pogut participar en jocs i activitats perquè grans i menuts/des experimentessin que totes les emocions són vàlides i ens porten missatges. Hem d’aprendre a identificar-les, expressar-les i gestionar-les positivament per a una millor relació amb un /a mateix/a i amb els i les altres.

Quan hem vist que a la quitxalla els costava mantenir la concentració els hem deixat sortir al parc i ens hem quedat només els i les adults/es amb qui hem abordat temes que els preocupen en l’acompanyament del creixement dels seus fills i filles.

Ha estat una sessió molt amena, ben valorada per les famílies i el consistori i que ens mostra que podem trobar diferents espais per poder aprendre a manegar les nostres emocions, conviure amb més harmonia i millorar l’entorn humà en el qual vivim.