HEM COMENÇAT ELS CURSOS!

Després d’una aturada de set mesos, en els quals ens hem estat reinventant per poder acompanyar en les noves condicions de pandèmia i hem estat donant suport online a alumnes, mestres i famílies, finalment hem començat novament les classes presencials als centres escolars.

Prenent totes les mesures pertinents del moment, hem fet classe de “RETROBAMENT I COHESIÓ DE GRUP” a l’escola El Cim de Vilanova i la Geltrú, als dos grups de 2n de la ESO, d’una durada  cada una de 1.30h.

En una de les classes es van separar en dos grups ja que és difícil amb 30 alumnes  mantenir les distàncies i que tots/es participin. S’han fet 3 dinàmiques, posant l’atenció en com reaccionem i com ens sentim envers el que anava passant i perquè era important reconèixer aquests sentiments. Seguidament hi ha hagut una situació d’expressió emocional per part dels alumnes, per tant se li ha donat una importància primordial al que ha succeït. La conclusió i preguntes finals ho hem fet tots junts.

Comentaris positius per part de la tutora, ha trobat interessant tant les dinàmiques com el que ha passat, que haurà de tenir una continuïtat.