PREMIS PINNAE, Cuida les teves emocions per cuidar la teva salut mental

🎉

COMENCEM El projecte seleccionat en la quarta edició de la Convocatòria de projectes d’Impuls pel territori de la Fundació Pinnae.

ENLLAÇ VIDEO

«Cuida les teves emocions per cuidar la teva salut mental» a tota la Vegueria Penedès.

La finalitat del projecte és dotar d’eines de gestió emocional com a prevenció de la salut mental els adolescents i joves del territori que alhora fomenti el desenvolupament de ciutadans més inclusius i equitatius fomentant la cohesió social.

Ho farem realitzant un programa d’aprenentatge i servei comunitari (ASC) a 4 grups de 3r de l’ESO, 1 centre per comarca, que rebrà la formació i realitzaran un vídeo de sensibilització sobre la prevenció de la salut mental i les eines d’educació emocional que hauran adquirit.

Posteriorment, serà difós a tots els centres de les comarques. Així els beneficiaris finals seran totes les comunitats educatives (alumnat, docents i famílies) de la vegueria Penedès.

Comptarem amb la col·laboració de la companyia de teatre @unamikabcn

És una gran oportunitat per contribuir a l’impuls del territori dotant a l’alumnat de competències emocionals i socials que pugui ser una prevenció de la salut mental i alhora fomentant la cultura de la pau millorant el benestar propi i comú.

Gràcies a la Fundació Pinnae per oferir oportunitats a les entitats del territori que cada dia treballem per contribuir al teixit social.

@pinnae.cat

#pinnae