Col·laboracions

INTEGRAL-logo-1

¿Qué es “Integral, Cooperativa de salud”?

Hace más de 35 años (1985) que, a partir de la revista “Integral” (1978), centrada en la ecología y la salud, nació “Integral, centre mèdic i de salut”, un centro de medicina integrativa y de salud, revolucionario en su tiempo por su trabajo en equipo y su abordaje multidisciplinar y holístico de la persona, de la alteración de la salud y del tratamiento. Durante todo este tiempo el proyecto ha ido evolucionando hasta convertirse en “Integral, Cooperativa de salud”.

“Integral, Cooperativa de salud” es una iniciativa para mejor la salud (física, mental, emocional y espiritual), que ofrece servicios con una visión holística, poniendo a las personas en el centro, facilitando su autoconocimiento, autonomía, empoderamiento y desarrollo más consciente y responsable de su salud y la de su entorno. Nos proponemos que el paso por la consulta aporte un cambio cualitativo en la vida de las personas, y también, como proyecto, formar parte activa de un cambio hacia una sociedad más sana y sostenible.

Visitar la web de Integral

danzarin

Danzarín

DANZARIN és un projecte artístic educatiu de dansa creativa i expressiva... En el qual els ninots coneixeran millor el seu cos i les seves possibilitats. Treballant la coordinació, memòria, sensibilitat i el ritme.

A través idees motivadores, teatrals, música i elements plàstics com teles, cintes, pilotes, paper, etc. es fomentarà la imaginació, la llibertat i la seguretat en moure's!

Visitar la web de Danzarín

@danzarincreativo

calma creativa

CALMA CREATIVA

Calma Creativa és un espai creatiu i transformador on oferim treballar l'educació emocional a través de l' art.
L'objectiu principal que tenim és conscienciar, oferir recursos i realitzar propostes educatives, que ens permetin ajudar als joves a identificar i gestionar les
seves emocions des de la seva pròpia creativitat. El treball de Calma Creativa es planteja com a laboratori creatiu, cada persona és única i per tant, les creacions també ho seran.

Poder treballar l’educació emocional, ajudarà als joves a trobar un benestar emocional, a detectar noves maneres de sentir llibertat i en conseqüència, els ajudarà a arribar a un bon èxit personal i acadèmic.

Visitar la web de Calma Creativa